Racerent

Mitsubishi Lancer Evo 9 Ultraleggera

Nadwozie- poszerzone o 12cm w stosunku do wersji seryjnej, piaskowane i pozbawione wszelkich zbędnych elementów, wycięte tylnie błotniki oraz tylnia część podłogi. Wspawana rozbudowana klatka TOORA chromowo-molibdenowa.

Dach, drzwi, przednie błotniki, nakładki tylnich błotników, progi, maska, klapa oraz zderzaki i deska rozdzielcza z karbonu. Przednia szyba szkło, pozostałe szyby poliwęglan.

Płyta z karbonu idealnie gładka pod całym autem połączona z przednim spojlerem, oraz tylnim dyfuzorem, nawiewami na hamulce i nawiewem na katalizator.

Prześwit auta: 6cm /regulowany/.

Światła: przednie i tylnie LED

Wnętrze: wyświetlacz AIM MXL , wskaźnik doładowania Oreca. Fotel Sabelt Taurus ready for Hans, kierownica Sabelt, pasy Schroot. Pedaliera Custom na pompach AP, balans hamulców AP, hydrauliczny ręczny na pompie AP. Przewody z teflonu w oplocie stalowym. Wszystkie złączki aluminiowe. Wykończenie wnętrza alcantara.

Zawieszenie: Intrax Racing lub Reiger, stabilizatory Whiteline przednie, tylnie regulowane. Elementy tłumiące Ralliart. Wkładki Perrin w wahaczach.

Hamulce: przód AP Racing 355mm, tył Brembo, korektor AP Racing.Klockihamulcowe Ferrodo do Hillclimbing, Carbonloraine for Time Attack

Koła: felgi OZ Racing Magnesium lub Braid Race Magnesium18”/8-8,5-9,5

Opony: BF Godrich

Napęd: naped na 4 koła, skrzynia biegów sekwencyjna . Sprzęgło dwutarczowe Exedy Heavy Duty, hydrauliczny wysprzęglik. Transfer aktywny Shepards Stage 2, dyfer tylni pasywny na szperze węgierskiej lub aktywny w zależności od mocy silnika. Sterowanie transferem MoTeC - MDC lub standardowy sterownik przy dwóch aktywnych dyfrach

Silnik: 2000cm3 turbo kute tłoki i korbowody, zmodyfikowana głowica na dużych zaworach +1mm, szybkie wałki HKS, wzmocnione paski, uszczelka Cosworth, śruby i szpilki ARP. Podwójna pompa paliwa i wtryskiwacze Precisjon Injected 1000, regulator ciśnienia paliwa Fuelab, chłodnica paliwa Docking Engineering LTD, Przepustnica 70mm z opcją na 75mm. Sterowanie silnika MoTeC M800.

Moc: 860KM i 940Nm
Waga: 1060Kg
Przyspieszenie: ok 2,1 s do 100km/h

Płynna regulacja mocy, dwustopniowy ALS, płynna procedura startu w zależności od przyczepności nawierzchni. Kolektor dolotowy Custom lub AMS Dolot jedno częściowy alu średnica zew.77mm, ściańka 1,5mm . Wydech od turbiny O2Housing, 3 cale, katalizator HKS

Turbina: Red FP lub Garett GT35 lub Garett GT40. Intercooler Custom by Valdi.

RaceRent - Ultraleggera